DaxTeamRoeselare DaxTeamRoeselare
Voor alle dax'ers of andere mini 4-taktjes in Roeselare & omstreken
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

B-day meeting Kortrijk 25 januari

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    DaxTeamRoeselare -> Meetings & Clubinfo
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tjoetn
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 28 Okt 2008
Berichten: 94
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 04-01-2009 22:37:42    Onderwerp: B-day meeting Kortrijk 25 januari Reageren met citaat

Hier de directe quote van Loïc (of nestje op daxforum) :
Citaat:
Op 25 januari (2009) geef ik een meeting 'ter eere' van mijn verjaardag een meeting. Iedereen met de gepaste 4-takt is welkom! Verzameling is stipt om 1u30 aan de kinepolis te Kortrijk. Dan vertrekken we om een tour te maken langs zwevegem, Sint Denijs, etc. (in de groene long van Kortrijk )De route is aangepast met de nodige tankstops voor zowel 4-takt als bestuurder en de hele route is begeleid door een volgwagen. We hopen rond een uur of 5 aan te komen in Zwevegem waar er nog eten (braadworsten) voorzien is. Gelieve mij te PM'en voor 15 januarie zodanig dat we voldoende voorbereidingen kunnen treffen
Hopelijk tot dan!


Gelieve hieronder te laten weten of je al dan niet komt. Wij zullen verzamelen om 12.30 stipt aan het polenplein te Roeselare, gelieve dan ook dit uur te respecteren want vorige keer kwam den helft een half uur te laat. Op een eigen meeting maakt da nie veel uit maar we moeten om 13.30 stipt daar zijn dus we zullen niet wachten als je niet komt opdagen.


Mvg, het DTR-crew
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Verlinde
DTR-member
DTR-member


Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 36
Woonplaats: Koolskamp

BerichtGeplaatst: 05-01-2009 20:53:42    Onderwerp: Re: B-day meeting Kortrijk 25 januari Reageren met citaat

Citaat:
Wij zullen verzamelen om 12.30 stipt aan het polenplein te Roeselare, gelieve dan ook dit uur te respecteren want vorige keer kwam den helft een half uur te laat. Op een eigen meeting maakt da nie veel uit maar we moeten om 13.30 stipt daar zijn dus we zullen niet wachten als je niet komt opdagen.


Mvg, het DTR-crew


Ej euh .. Da begint hier persoonlijk te worden eh heb ik al gemerkt Razz Wink
Maja da kwam doorda mij achtrlicht nie echt goed ging xD het probleem is nu ondertussen opgelost, de kop van min achterlicht zelf zat niet goed gemonteerd Razz

Grtz!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Tjoetn
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 28 Okt 2008
Berichten: 94
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 05-01-2009 22:40:59    Onderwerp: Re: B-day meeting Kortrijk 25 januari Reageren met citaat

Verlinde schreef:
Citaat:
Wij zullen verzamelen om 12.30 stipt aan het polenplein te Roeselare, gelieve dan ook dit uur te respecteren want vorige keer kwam den helft een half uur te laat. Op een eigen meeting maakt da nie veel uit maar we moeten om 13.30 stipt daar zijn dus we zullen niet wachten als je niet komt opdagen.


Mvg, het DTR-crew


Ej euh .. Da begint hier persoonlijk te worden eh heb ik al gemerkt Razz Wink
Maja da kwam doorda mij achtrlicht nie echt goed ging xD het probleem is nu ondertussen opgelost, de kop van min achterlicht zelf zat niet goed gemonteerd Razz

Grtz!

Hahah, slim.

Komje?

Greetz


Laatst aangepast door Tjoetn op 23-08-2009 22:21:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Verlinde
DTR-member
DTR-member


Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 36
Woonplaats: Koolskamp

BerichtGeplaatst: 07-01-2009 19:03:41    Onderwerp: Reageren met citaat

kzou wel willen wi, ma me da weer Sad als het nog zo'n weer is hebbek er weinig zin in Razz meer koude dan iets anders & btw hoewel dak bere girn snowboarde .. <3 SUMMER ! rijdn mej dax in u t-shirt of trui bere chill! Very Happy

Grtz Verlinde!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Verlinde
DTR-member
DTR-member


Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 36
Woonplaats: Koolskamp

BerichtGeplaatst: 13-01-2009 21:38:03    Onderwerp: Reageren met citaat

meg kmag nie van min ouders :/
mss een andere keer enja .. veel succes alvast Smile

Grtz Verlinde!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Tjoetn
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 28 Okt 2008
Berichten: 94
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 12:39:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik en piejie gaan niet, ik kan niet en pieje zijn blok ligt nog open; dus als jullie willen zullen jullie zelf tot in kortrijk moeten geraken maar de afspraak aan't polenplein gaat niet door.



Mvg, Yoeri
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    DaxTeamRoeselare -> Meetings & Clubinfo Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum