DaxTeamRoeselare DaxTeamRoeselare
Voor alle dax'ers of andere mini 4-taktjes in Roeselare & omstreken
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Leeft/bestaat JT bike nog.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    DaxTeamRoeselare -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hondaman
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 02 Sep 2009
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 02-09-2009 08:19:15    Onderwerp: Leeft/bestaat JT bike nog. Reageren met citaat

Besten,

Ik probeer nu al meerdere weken met alle mogelijke middelen (bellen, mailen, sms, brief schrijven) om den Tom van JT bike te bereiken.

Ik weet dat dit soms allesbehalve gemakkelijk is, maar nu spant hij toch de kroon.

Is er iemand die me hieromtrent meer info kan bezorgen?
Eventueel een reden waarom hij nu terug al een lange tijd onbereikbaar is.

Let op, Ik wil hiermee GEEN kritiek uiten op de manier van handelen en/of zaken doen van Tom, hem kunnen bereiken is mijn doel.

Ik gebruik nog stees het nummer: 0494/411010, of is dit misschien verandert?

Hopelijk weet ik nu iets meer, want ik wacht al geruime tijd op mijn onderdelen (die nu hopelijk zijn geleverd).

mvg


Laatst aangepast door hondaman op 26-10-2010 12:03:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cise1992
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 14
Woonplaats: Westrozebeke

BerichtGeplaatst: 02-09-2009 15:36:34    Onderwerp: Re: Leeft/bestaat JT bike nog. Reageren met citaat

Als ik u was zouk niet veel moeite meer doen om hem te bereiken, het is kwazie onmogelijk.
Tschijnt dat jt bike nu niet meer bestaat maar dat hij verhuisd is naar de Mandellaan. Daarbij heeft hij natuurlijk ook een nieuwe naam gekozen, gebaseert op de naam van onze vriend Andy. 'Tommotors'... Eh?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tjoetn
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 28 Okt 2008
Berichten: 94
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 21-09-2009 21:25:27    Onderwerp: Reageren met citaat

De naam "Tommotors" bestaat al langer dan 1 jaar. Men (en hijzelf ook) bleven gewoon in de mond "JTbike" gebruiken.

Ik passeer quasi elke dag aan zijn vestiging aan de vaart. Maar dat is nooit meer open..


Mvg, Yoeri
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
cise1992
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 14
Woonplaats: Westrozebeke

BerichtGeplaatst: 12-01-2010 22:35:37    Onderwerp: Reageren met citaat

opening van Tommotors 15 September
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
FRIED
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 11 Mei 2010
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 11-05-2010 20:06:35    Onderwerp: JTBIKE/TOMMOTORS Reageren met citaat

Iemand een idee waar die Tom van deze "zaak" woont?
Kan ik dan misschien mijn zoon zijn Daxke terugkrijgen die hij (Tom) voor ons zou verkopen.
Het brommertje staat er nu al sinds mei vorig jaar (2009). Tot op heden tevergeefs geprobeerd het brommertje (of de beloofde centen) terug te krijgen. De man is nooit bereikbaar, niet telefonisch noch op de zaak.

Zijn er nog mensen in zo'n situatie?
Ken je zijn privé-adres? Telefoon?
Is er iemand onder jullie die door Tom een blauw DAXke uit de jaren 70 is aangeboden?

Fried
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cise1992
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 14
Woonplaats: Westrozebeke

BerichtGeplaatst: 11-05-2010 21:18:14    Onderwerp: Reageren met citaat

dat ge 'int zak' gezet zijt verwondert me geen haar.

Ik betwijfel het ofdat je u daxke of geld snel gaat zien...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
mini4taktje
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 04 Jun 2010
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 04-06-2010 15:00:43    Onderwerp: jtbike Reageren met citaat

ja die bestaat nog heb er deze middag geweest
nieuwe cilinder laten monteren , een 88cc en daytona kop
amai da gaat voorruit , tom sprak dat hij een 50cc lopen heeft met een 88c kit en nice kop erop en dat hij even hard gaat , we gaan eens moeten testen he Very Happy

heb in de nieuwe winkel geweest gaat mooi worden , normaal open tegen 15 juni heeft hij mij gezegd
en ja die blauwe dax staat daar nog ot 50 dus al die paniek is voor niets



ik rij met een originele dax 50cc ot blauw met wit , wanneer gaan jullie nog eens rijden en ben van torhout


greets
mini4taktje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mini4taktje
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 04 Jun 2010
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 04-06-2010 15:05:41    Onderwerp: Reageren met citaat

cise1992 schreef:
dat ge 'int zak' gezet zijt verwondert me geen haar.

Ik betwijfel het ofdat je u daxke of geld snel gaat zien...


mensen staan toch rap klaar met commentaar he , da daxke staat daar en moet gewoon afgehaald worden als je van niets weet kan je ook nie van meeklappen toch
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mini4taktje
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 04 Jun 2010
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 04-06-2010 15:14:43    Onderwerp: Re: JTBIKE/TOMMOTORS Reageren met citaat

FRIED schreef:
Iemand een idee waar die Tom van deze "zaak" woont?
Kan ik dan misschien mijn zoon zijn Daxke terugkrijgen die hij (Tom) voor ons zou verkopen.
Het brommertje staat er nu al sinds mei vorig jaar (2009). Tot op heden tevergeefs geprobeerd het brommertje (of de beloofde centen) terug te krijgen. De man is nooit bereikbaar, niet telefonisch noch op de zaak.

Zijn er nog mensen in zo'n situatie?
Ken je zijn privé-adres? Telefoon?
Is er iemand onder jullie die door Tom een blauw DAXke uit de jaren 70 is aangeboden?

Fried


daxke staat daar in de etalage dus verkocht is het niet , je moet afspreken met tom je hebt zijn nummer maar stuur sms en daar krijg je zeker antwoord op , ik ben tevreden van het werk dat hij geleverd heeft
prijs en kwaliteit , er zijn andere in roeselare die daxen doen maar er bijna niets van kennen , en de winkel gaat open 15 juni geloof ik
greets
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dorine.desodt@skynet.be
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 17 Feb 2010
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 14-09-2010 18:09:15    Onderwerp: Re: JTBIKE/TOMMOTORS Reageren met citaat

mini4taktje schreef:
FRIED schreef:
Iemand een idee waar die Tom van deze "zaak" woont?
Kan ik dan misschien mijn zoon zijn Daxke terugkrijgen die hij (Tom) voor ons zou verkopen.
Het brommertje staat er nu al sinds mei vorig jaar (2009). Tot op heden tevergeefs geprobeerd het brommertje (of de beloofde centen) terug te krijgen. De man is nooit bereikbaar, niet telefonisch noch op de zaak.

Zijn er nog mensen in zo'n situatie?
Ken je zijn privé-adres? Telefoon?
Is er iemand onder jullie die door Tom een blauw DAXke uit de jaren 70 is aangeboden?

Fried

hallo,
ik zit in de zelfde situatie,mijn zoon zijn monkey staat daar van augustus 2010
na vele telefoons en dan was hij niet meer te bereiken,hij zei dat hij ziek was en allerlei foeftjes
ik geef niet op en geef hem de kans die brommer terug te geven
ik ben van het principe iedereen maakt wel eens fouten,en ik geef hem de kans terug te geven
doet hij het niet dan geef ik niet op en zet een procedure bij de rechtbank
ik heb alle papieren en bewijzen
maar ik probeer nog steeds op^een normale manier hem te bereiken,kan iemand me helpen
dorine

daxke staat daar in de etalage dus verkocht is het niet , je moet afspreken met tom je hebt zijn nummer maar stuur sms en daar krijg je zeker antwoord op , ik ben tevreden van het werk dat hij geleverd heeft
prijs en kwaliteit , er zijn andere in roeselare die daxen doen maar er bijna niets van kennen , en de winkel gaat open 15 juni geloof ik
greets
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FRIED
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 11 Mei 2010
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 14-09-2010 19:16:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn zoon zijn Daxke staat nog steeds in de etalage. Alleen krijgen we niet de kans om het brommertje op te halen.
Op telefoons en SMSkes krijgen we geen reaktie.

Ik begrijp niet waarom "Tom" JT Bike het vertikt de mensen hun materiaal terug te geven.
Inderdaad, Tom is blijkbaar heel ziekelijk, wordt gebeten door honden, draait zijn hand tussen ketting en tandwiel, is hartpatient, volgt opleidingen bij Honda in Amerika, geeft les in avondscholen, depanneert brommerkes in Brussel...Tom is nooit open voor afhaling en heeft daar altijd een verklaring voor. De laatste maanden is hij gewoon niet meer bereikbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
hondaman
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 02 Sep 2009
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 26-10-2010 12:02:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien een hint.

Mijn laatste afspraak kwam hij zoals gewoonlijk niet na.
Ik ben dan naar zijn zaak in de mandellaan gereden en ook hier niemand thuis.
Plots kwam er een mevrouw uit een zwarte golf GTI en deze opende de deur.
Beleefd gevraagd of tom bereikbaar was.
Natuurlijk terug het gewone nummer gekregen: 0494/411010.
De mevrouw wist blijkbaar ook niets beters. Confused
Ik heb haar dan gezegd dat mijn geduld op was en dat hij de politie kon verwachten.
Hierna ben ik vertrokken.

Geen 10 minuten later werd ik door hem opgebeld om te vragen wat het probleem was.
Zo zie je maar, die mens is totaal aan het doorflippen.

De leugens die hij verteld omdat hij afspraken niet nakomt zijn ontelbaar.
Het is zoals FRIED het schrijft.
Die mens zou normaal al lang dood moeten zijn met zoveel ongeluk in zijn leven. (misschien is er nog hoop Laughing Laughing )

@ mini4takje: Ofwel ben je iemand van zijn kliekje, die hoogstwaarschijnlijk dan ook wel zal betrokken zijn in zijn zaakjes.
Ofwel ben je de enige mens op deze aardkluit voor wie hij nog werkt.
Ofwel ben je Tom zelf.

Meer keuze is er niet, maar stop alstublieft om hem op te hemelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
hyperdax
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 06 Nov 2010
Berichten: 2
Woonplaats: ardooie

BerichtGeplaatst: 06-11-2010 01:02:53    Onderwerp: jt bike bestaat niet meer Reageren met citaat

ik kan jullie vertellen dat jt- bike of tom motors niet meerbestaat
de bedrieger is met de noorderzon verdwenen ik had al een zaak lopen tegen tom omdat ik 4 maanden men dax niks hoorde of zag . toenn de deurwaarder voor zen deur stond kreeg ik hem terug
ik heb nog altijd stukken te goed en ben hiermee naar de politie geweest zij konden bevestigen dat hiji weg en nooit terug komt iedereen die nog stukken of brommers off moto te goed hebben zijn gesjost zoals ik maar ik laat het hier niet bij de advocaat zit er op en we eisen de stukkken goed voor een som van 1864 euro terug en schade vergoeding voor het niet kunnen verkopen van het voertuig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mini4taktje
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 04 Jun 2010
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 27-02-2011 19:37:09    Onderwerp: Re: jt bike bestaat niet meer Reageren met citaat

ik denk dat je spoken ziet , bekijk eerst jezelf ok zolang het goed was en hij je brom herstelde voor ne habbekrats was hij goed , nu dat hij in de miserie zit is hij ne bedrieger triestige mens dat vind ik van je eigenlijk hoort dit niet thuis op dit forum , dit is een hobby van ons , als jij wil je hart luchten schrijf dan ne brief naar de flair of zoiets laat ons onze hobby doen ipv vuilbekkerij en gissingen , hou je bij je viertaktje en laat de mensen met rust , ik heb nooit iets te klagen gehad soms moest ik lang wachten dat is just maar het was in orde , ik denk dat hij je ook een paar voor niets is komen depanneren , maar dat vergeet je e
wens je nog veel daxplezier en geen stomme reactie voor mij mag dit gesloten en verwijderd worden . ik ben iemand die graag mijn hobby uitoefend en geen zever kan verdragen , en meestal was het zo als je dax niet terug kreeg dat je meestal niet betaald had sluit deze topic maar en mag verwijderd worden
iemand zwart maken en kleineren is gemakkelijk
have fun with your bike

hyperdax schreef:
ik kan jullie vertellen dat jt- bike of tom motors niet meerbestaat
de bedrieger is met de noorderzon verdwenen ik had al een zaak lopen tegen tom omdat ik 4 maanden men dax niks hoorde of zag . toenn de deurwaarder voor zen deur stond kreeg ik hem terug
ik heb nog altijd stukken te goed en ben hiermee naar de politie geweest zij konden bevestigen dat hiji weg en nooit terug komt iedereen die nog stukken of brommers off moto te goed hebben zijn gesjost zoals ik maar ik laat het hier niet bij de advocaat zit er op en we eisen de stukkken goed voor een som van 1864 euro terug en schade vergoeding voor het niet kunnen verkopen van het voertuig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
hyperdax
DTR-starter
DTR-starter


Geregistreerd op: 06 Nov 2010
Berichten: 2
Woonplaats: ardooie

BerichtGeplaatst: 28-02-2011 14:13:06    Onderwerp: Re: jt bike bestaat niet meer Reageren met citaat

mini4taktje schreef:
ik denk dat je spoken ziet , bekijk eerst jezelf ok zolang het goed was en hij je brom herstelde voor ne habbekrats was hij goed , nu dat hij in de miserie zit is hij ne bedrieger triestige mens dat vind ik van je eigenlijk hoort dit niet thuis op dit forum , dit is een hobby van ons , als jij wil je hart luchten schrijf dan ne brief naar de flair of zoiets laat ons onze hobby doen ipv vuilbekkerij en gissingen , hou je bij je viertaktje en laat de mensen met rust , ik heb nooit iets te klagen gehad soms moest ik lang wachten dat is just maar het was in orde , ik denk dat hij je ook een paar voor niets is komen depanneren , maar dat vergeet je e
wens je nog veel daxplezier en geen stomme reactie voor mij mag dit gesloten en verwijderd worden . ik ben iemand die graag mijn hobby uitoefend en geen zever kan verdragen , en meestal was het zo als je dax niet terug kreeg dat je meestal niet betaald had sluit deze topic maar en mag verwijderd worden
iemand zwart maken en kleineren is gemakkelijk
have fun with your bike

hyperdax schreef:
ik kan jullie vertellen dat jt- bike of tom motors niet meerbestaat
de bedrieger is met de noorderzon verdwenen ik had al een zaak lopen tegen tom omdat ik 4 maanden men dax niks hoorde of zag . toenn de deurwaarder voor zen deur stond kreeg ik hem terug
ik heb nog altijd stukken te goed en ben hiermee naar de politie geweest zij konden bevestigen dat hiji weg en nooit terug komt iedereen die nog stukken of brommers off moto te goed hebben zijn gesjost zoals ik maar ik laat het hier niet bij de advocaat zit er op en we eisen de stukkken goed voor een som van 1864 euro terug en schade vergoeding voor het niet kunnen verkopen van het voertuig




ok voor de duidelijkheid in het begin was ik tevreden van tom dit mag wel gezegd worden hij vroeg niet veel geld voor zen herstellingen en stukken .
m
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    DaxTeamRoeselare -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum